lørdag den 7. februar 2015

FYLDTE VINTERGÆKKER PÅ VEJ

På kanten mellem gårdspladsen og skoven fik jeg for nogle dage siden øje på en flok vintergækker, der var på vej op af jorden, og nu er de kommet så langt frem, at jeg kan se, at det sørme er de fyldte af slagsen. Og som man kan se, er det en pæn lille klump, så den kan med fordel deles og omplantes andre steder i haven, når den er afblomstrer. Hvor heldig kan man lige være? :-)

Der er også kommet rigtig godt gang i mine erantis nu, og med de milde temperaturer, vi har haft i dag, så går man jo næsten rundt og får forårsfornemmelser :-)

5 kommentarer:

  1. Skønt at kunne gå rundt i din nye have og bare finde den ene glæde efter den anden......det bliver et skønt forår i din have Signe.....det fornemmer jeg allerede. Ren lykke ;0)
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Nogle gange skal man jo være heldig :)

    Jeg har kun een erantis i haven - den eneste der har overlevet den lille klump jeg tog fra min fasters have, dengang vi flyttede hende på plejehjem og huset blev solgt.

    Har lige opdaget den står med en gul knop i dag - desværre står den et dårligt sted...så jeg må se om ikke jeg kan få flyttet den til et af skyggebedene...hvor den så kan få lov at gro i fred.

    SvarSlet
  3. Questi sono sicuramente i più bei bulbi invernali :)

    Un saluto :)

    SvarSlet
  4. Utrolig flotte billeder! Kh Tina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...