torsdag den 26. marts 2015

KNOPPER I GEMSERODEN

Et par steder i min nye have, står der nogle små grupper af planter, der umiddelbart ligner gemserod. Der er også masser af knopper i dem, så nu går jeg og glæder mig helt vildt til, at de springer ud :-)

Og mens jeg glæder mig til det, så glæder jeg mig i den grad over de fine påskeklokker, der allerede var i haven, da jeg flyttede ind. Jeg har også medbragt nogle fra min gamle have, men de er ikke nær så store og flotte, som dem der var her - jeg vil tro, at de bare har haft nogle flere år til at etablere sig, så jeg håber, at de medbragte også blive ligeså fine med årene :-)

Ha' en rigtig dejlig dag!

2 kommentarer:

  1. Påskeklokene er vakre!!
    Gemserod vet jeg faktisk ikke hva er, men det blir spennende å se.
    Eirin

    SvarSlet
  2. Så spennende å oppdage alt i en helt ny hage! Er gemserod det samme som vår Gullkorg, tro? Jeg synes både blader og kropper ligner...
    God helg til deg, Signe! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...