fredag den 13. marts 2015

EN SMUK KOLD MORGEN

Det var en utrolig smuk og kold morgen jeg stod op til. Bakkerne lå hyldet i rim og morgensol, og jeg måtte selvfølgelig lige et lille smut i haven med kameraet. Her er det de stribede krokus, der stadig har lidt rim på toppen.



Her er det rim i græsset - jeg har altid synes, der var noget eventyrligt over de knitrende rimhvide græsstrå.


Frosten har også fået påskeklokkerne til at bøje nakken, men de rejser sig heldigvis igen, når solen får lidt bedre fat.

Ha' en rigtig dejlig dag!

6 kommentarer:

  1. Det har da frosset noget hos dig, her var også hvidt, men påskeklokkerne står rankt og flot.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Signe
    Det er nogle meget smukke og kolde billeder med et helt specielt lys!

    Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  3. Smukke frostbilleder, håber at du har fået varmen igen :-), kh Margit

    SvarSlet
  4. Flotte bilder Signe ! Mars er usikker måned, så det er greit å ikke sette igang for tidlig.
    Ha en fin helg.

    SvarSlet
  5. De stakkels påskeklokker, jeg håber at de fik det bedre i løbet af dagen :-)

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde kommentarer! Og påskeklokkerne rejste sig heldigvis hurtigt igen :-)
    Knus
    Signe

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...