søndag den 13. maj 2018

Kattene - dagens fotomodeller

Jeg har to katte her i huset. En rigtig gammel langhåret dame ved navn Tinka, og så hendes unge sorte veninde Artemis, som vi fik for at hun kunne overtage jagt-tjansen, nu hvor den gamle ikke rigtig orker så meget mere.




De har begge to en særlig evne til at snige sig med på billederne, når jeg er ude med kameraet, og normalt forsøger jeg ihærdigt at undgå dem. Men i morges fik Artemis pludselig vækket jagtinstinktet af en puslen under et af de store akacietræer, og jeg besluttede mig for at fange det på kameraet.


 Der blev gravet ...


 og hoppet ...


 men jagten endte uden resultat.


Men så kan man jo altid lægge sig ned og tage en slapper :-)

20 kommentarer:

  1. Hi hi det er altid sjovt at iaktage en kat på jagt. Skønne billeder. Og et par herlige kattedamer. Har den ældre dame virkelig accepteret den unge?
    Jeg syntes nu ikke det gør noget katten kommer med på havebilleder, det hygger da bare.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun har mere end bare accepteret hende. De er blevet meget nære veninder og ligger ofte i arm og vasker hinanden. Det er ren idyl :-)

      Slet
  2. Så synd, at alle de anstrengelser ikke bar frugt 😀
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis lykkes det andre gange :-)

      Slet
  3. Lige et sidespørgsmål: Hvordan går det med dine nye syrener ved vejen?
    Hilsen
    Anne Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Marie. Det går vist ok med syrenhegnet. Rådyrene gnavede en del i dem sidste forår, men de har vist ikke været så hårde ved dem i år. Beauty og Moscow er den eneste der blomstrer, og kun nogen af dem, og kun med enkelte blomster. Men de gror, og det ser ud til, at alle foreløbig har klaret den, så mon ikke det nok skal blive fint i løbet af et par år :-)

      Slet
  4. Fantastisk dybde og farver på dine billeder, hvor er de flotte

    SvarSlet
  5. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    SvarSlet
  6. Fuldstændigt betagende billeder!!

    Jeg er vokset op i Faarevejle St., som du jo nok ved, hvor er, når du bor i Bjergene :D

    Hjerteligst
    Zep

    SvarSlet
  7. I love the photos that you took of your cats. I love the lighting and the environment that you took these in. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

    World of Animals

    SvarSlet
  8. Nice article. New to Addhunters? It’s incredibly easy to become a member of our community, and FREE to list your classified ads to interact with all members. Every day, hundreds of listings get listed for free by our Addhunters members. You can always upgrade your membership and get ahead of the crowd. With Addhunters you’re going to benefit from our international usages!Items listed on Add Hunters include electronics, pets, cars and, vehicles and other categories including land and property. The categories with the highest volume on the site are vehicles and property. For more details please visit our web site www.addhunters.com majestic real estate qatar

    SvarSlet
  9. Hello al we have created a new adult celeb website and have a number of categories of celebrities nudes like Uldouz Wallace, Kate Upton, McKayla Maroney , Yvonne Strahovsky etc. Visit our site now to watch high qiuality nudes.피쉬아로마
    피쉬아로마
    피쉬아로마
    피쉬아로마
    피쉬아로마
    피쉬아로마
    피쉬아로마

    SvarSlet
  10. Goddag!

    Jeg arbejder ved SkiltDirect, som er et svensk/danskbaseret skilte- og etiketfirma, der fremstiller skræddersyede skilte til professionelle. Grunden til at jeg kontakter dig, er at vi er interesserede af din blog, og jeg vil så forhøre mig om du ville være interesseret i et potentielt samarbejde.
    Jeg glæder mig til at høre fra dig, og få mulighed til at præsentere samarbejdet nærmere.

    De bedste hilsner,
    Elin,
    SkiltDirect ApS

    SvarSlet
  11. Get the latest NCAA college football news, scores, stats, standings, and more from ESPN.For more info visit our site: watch lsu tigers football 2023

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...