mandag den 10. februar 2014

Krokus i sol








9 kommentarer:

  1. dejlige billeder - så er foråret på vej :)

    SvarSlet
  2. Kære Signe
    Hvor ser det bare dejligt ud:) Dine forårsvækster er langt længere fremme end mine, og vi har heller ikke fået sol her i det midtjyske - kunne jeg ellers godt tænke mig :)
    Venlig hilsen Linda

    SvarSlet
  3. Signe, dine skønne billeder af krokus og vintergækker bringer så megen forår og stemning ind i min stue:) Her er "vi" slet ikke så langt fremme, den allersidste sne er først ved at smelte på gadehjørnerne og mine krokus drømmer vist ikke om at stikke næsten frem lige nu.

    Så bliv endelig ved med at forsøde tilværelsen for os.

    SvarSlet
  4. Smukt - du er som altid foran.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  5. Åh så smukke Signe.......SUK

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Ihh, hvor er dine billeder af krokus smukke :-) - Jeg har ikke krokus i haven endnu.

    SvarSlet
  7. Meget smukke billeder! Næsten mytiske :) Jeg får helt associationer om feer og skovfolk.
    Fantastisk at krokusserne allerede er på spring - så får jeg endnu mere troen på et tidligt forår :D

    SvarSlet
  8. Hi thеrе everyone, іt's my first pay a visit at this web site,
    аnd piece of աriting is genuinely frսitful in favor of
    me, keep up posting tҺese content.

    Alѕο visit my web page - papers academic

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...