lørdag den 20. august 2011

Go' weekend!

Det suser godt i trækronerne, og de hvide skyer bevæger sig hurtigt hen over en blå himmel, der levner masser af plads til solskin. Det tegner til at blive en fantastisk weekend :-)


En marguerit, der overlevede lugningen i forhaven, står og strækker sig efter solen - jeg ved præcis, hvordan den har det :-)



De stolte kavalerer 'Sweet Sixteen' begynder virkelig at komme med blomster nu - de er bare så fine :-)


Og så er mine skabiosa  'Beaujolais Bonnets' sprunget lidt mere ud. Jeg såede dem i foråret og har ikke haft dem før, så jeg er spændt på at se, hvordan de ender med at se ud. Indtil videre tegner det jo meget godt ;-)



Min weekend startede med kaffe på gårdspladsen. Selvom den stadig ligner lidt en byggeplads, så glemmer jeg det helt, når solen skinner og høstanemonerne blomstrer ved siden af min faste solskinsmorgenplads på den nye trappesten :-)

Kan I ha' en rigtig dejlig weekend!

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder :)
    Jeg har fulgt med på bloggen din i sommer, og jeg må si jeg er imponert over hvor flink du har vært i den skjønne kolonihagen din. Virkelig til glede og inspirasjon :)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at blive en fanfastisk weekend :-D
    Tid og vejr til at gå i haven.
    Scabiosaen er virkelig skøn.

    God weekend
    Ina

    SvarSlet
  3. Øh, fantastisk selvfølgelig ;-)

    SvarSlet
  4. Du har bare så mange fine blomster i dit lille paradis, Signe.
    Solen slikker os også her på Lolland og det er som at gense en gammel ven :o)
    Rigtig god weekend til dig også.
    Kh

    SvarSlet
  5. Ja vi rækker os alle efter solen, når den endelig viser sig som i dag. Det har været en dejlig dag.
    Scabiosen er en sød lille en. Og som altid fine billeder fra dig.

    SvarSlet
  6. dejligt lille hjem du har, også en go' weekend til dig

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...